-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
מערכת לניהול חוזי שירות ו-SLA
מג'יקנט - ניהול חוזי שרות ו-Service-level agreement
מערכת ניהול השירות של המג'יקנט מספקת את כל הכלים הדרושים לניהול מערך השירות. בין האפשרויות שמציעה המערכת, למעבדות ומערכי שירות טכני, כלול במערכת כלי להגדרת חוזי שירות ו-SLA מול הלקוחות.
הגדרת חוזי שירות מאפשרת: הגדרת בנק שעות ללקוח, תמחור שעות השירות וקבלת נתוני חיוב מדויקים, לצורך הנפקת חשבונית, בסוף כל חודש, כל זאת בשקיפות מלאה מול הלקוח.
Service-level agreement) SLA), בתחום הטכני, מגדיר בעיקר את זמני הטיפול המקסימליים לתקלות השונות, על בסיס הדחיפות שלהן, כך שניתן להגדירם מראש בחוזה השירות מול הלקוח. זמני טיפול קצרים יותר לתקלות דחופות, וארוכים יותר לתקלות שאינן דחופות.
בנוסף ניתן להגדיר לתקלות אלה שעות טיפול שמעבר לשעות העבודה הרגילות, יחד עם תמחור שונה בהתאם לרמת הדחיפות של כל קריאה.
מרגע הגדרת ה-SLA במערכת השירות, מקבלת כל קריאת שירות, מצידו של הלקוח, רמת עדיפות שונה, ומוצגת למנהל השירות ולטכנאי, בהתאם לרמת העדיפות, הן בלוח השיבוצים והן במערך ההתראות וכך מאפשרת טיפול בהתאם לרמת העדיפות שהוגדרה לתקלה.
גם בדוחות החודשיים ובחיובים החודשיים ללקוח, מחויב חשבונו של הלקוח באופן אוטומטי, בהתאם לעלויות שהוגדרו בחוזה השירות לקריאות שירות רגילות ולקריאות בדחיפות גבוהה.
מערכת ניהול חוזי השירות ו-SLA, המוטמעת בתכנת השירות של מג'יקנט, מאפשרת את ייעול עבודת הטכנאי, ניהול נכון ושירותי ללקוח ומאפשרת דיוק מרבי ושקיפות מוחלטת בחישוב העלויות לחיוב ללקוח. בנוסף חוסכת זמן רב בעריכת החשבונות החודשיים שנעשו עד כה בשיטות ידניות.
עוד על מערכת השירות מג'יקנט לניהול קריאות שירות קרא כאן