top of page
magicnet_screen.jpeg

מערכת לניהול חכם של טכנאי שטח וקריאות שירות

MAGICNET Field Service Management Application

מערכת מג'יקנט הינה פתרון תוכנה מתקדם לניהול מערך שירות, המאפשר לחברות ניהול יעיל ואפקטיבי ושליטה מלאה על כלל קריאות השירות, החל מקבלתן ועד סגירתן, בין אם הן מיועדות לטיפול במעבדה או לטכנאי השטח.

הממשק מבוסס WEB, נגיש מכל מקום ומכל מכשיר (מחשב, סמארטפון או טאבלט) ומספק ללקוחות ולטכנאים חוויית שימוש פשוטה, ברורה ונוחה.

המערכת יכולה לשמש כתוכנה עצמאית לחברות המתמקדות במתן שירות טכני, או להשתלב כחלק אינטגרלי במערכת הארגונית הרחבה של מג'יקנט, הכוללת מודולים לניהול מכירות, שיווק, לוגיסטיקה ועוד.
 

יתרונות מרכזיים
 

  • ניהול קריאות שירות חכם – פתיחת קריאה, שיבוץ לטכנאי, מעקב אחר סטטוס הקריאה, היסטוריית קריאות ותיקונים.

  • שירות נגיש ללקוח (B2B) – הלקוח יכול לפתוח קריאת שרות, לצפות במצב הטיפול, לבדוק יתרת שעות שירות ועוד – בהתאם להרשאות שהוגדרו.

  • גמישות תפעולית – התאמה מלאה לחברות שירות טכני או לארגונים בהם השירות הוא חלק ממערך כולל.

 

מערכת מג'יקנט מספקת את כל הכלים הדרושים לניהול חכם של שירות הלקוחות, תוך חיסכון בזמן, שיפור שביעות הרצון וייעול העבודה היומיומית של החברה. 

כלים ויכולות במערכת:

  • צירוף חלפים לקריאה ושיוך מלאי רלוונטי.

  • ניהול בנק שעות ללקוח ומעקב אחר ניצול שעות.

  • צפייה בהיסטוריית קריאות ללקוח או למכשיר לפי מספר סידורי.

  • החתמה דיגיטלית על מסמכים שונים בזמן אמת.

  • שיבוץ טכנאים בלו"ז חכם לפי חלוקת אזורים ארצית.

  • התראות וחיווי SMS לטכנאים וללקוחות.

  • אפליקציית WEB ייעודית לטכנאים לעדכון קריאות מהשטח.

  • ניהול ומעקב אחרי חוזי שירות, SLA ותעודות אחריות.

  • הצגת קריאות שירות בסטטוסים מותאמים למעבדה.

  • הפקת דוחות מתקדמים – כגון דוח יעילות טכנאי, זמני תגובה ועוד.

  • תיק לקוח משותף הכולל קבצים, הערות ומידע נלווה.

  • מערכת B2B ללקוחות החברה – פתיחת קריאות, מעקב ובקרה אונליין.

  • מסך בקרה ראשי למעקב בזמן אמת אחר קריאות שירות, עם יכולות סינון מתקדמות.

7 דרכים לפתיחת קריאת שירות

צור קשר

Beige and White Be Yourself Square Pillow (33).png

התנסו

 

במערכת השירות:

 

bottom of page