-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.

מערכת לניהול חכם של טכנאי שטח וקריאות שירות
MAGICNET Field Service Management Application
מערכת מג'יקנט הינה פתרון תוכנה מתקדם לניהול מערך שירות, המאפשר לחברות ניהול יעיל ואפקטיבי ושליטה מלאה על כלל קריאות השירות, החל מקבלתן ועד סגירתן, בין אם הן מיועדות לטיפול במעבדה או לטכנאי השטח.
הממשק מבוסס WEB, נגיש מכל מקום ומכל מכשיר (מחשב, סמארטפון או טאבלט) ומספק ללקוחות ולטכנאים חוויית שימוש פשוטה, ברורה ונוחה.
המערכת יכולה לשמש כתוכנה עצמאית לחברות המתמקדות במתן שירות טכני, או להשתלב כחלק אינטגרלי במערכת הארגונית הרחבה של מג'יקנט, הכוללת מודולים לניהול מכירות, שיווק, לוגיסטיקה ועוד.
יתרונות מרכזיים
-
ניהול קריאות שירות חכם – פתיחת קריאה, שיבוץ לטכנאי, מעקב אחר סטטוס הקריאה, היסטוריית קריאות ותיקונים.
-
שירות נגיש ללקוח (B2B) – הלקוח יכול לפתוח קריאת שרות, לצפות במצב הטיפול, לבדוק יתרת שעות שירות ועוד – בהתאם להרשאות שהוגדרו.
-
גמישות תפעולית – התאמה מלאה לחברות שירות טכני או לארגונים בהם השירות הוא חלק ממערך כולל.
מערכת מג'יקנט מספקת את כל הכלים הדרושים לניהול חכם של שירות הלקוחות, תוך חיסכון בזמן, שיפור שביעות הרצון וייעול העבודה היומיומית של החברה.
כלים ויכולות במערכת:
-
צירוף חלפים לקריאה ושיוך מלאי רלוונטי.
-
ניהול בנק שעות ללקוח ומעקב אחר ניצול שעות.
-
צפייה בהיסטוריית קריאות ללקוח או למכשיר לפי מספר סידורי.
-
החתמה דיגיטלית על מסמכים שונים בזמן אמת.
-
שיבוץ טכנאים בלו"ז חכם לפי חלוקת אזורים ארצית.
-
התראות וחיווי SMS לטכנאים וללקוחות.
-
אפליקציית WEB ייעודית לטכנאים לעדכון קריאות מהשטח.
-
ניהול ומעקב אחרי חוזי שירות, SLA ותעודות אחריות.
-
הצגת קריאות שירות בסטטוסים מותאמים למעבדה.
-
הפקת דוחות מתקדמים – כגון דוח יעילות טכנאי, זמני תגובה ועוד.
-
תיק לקוח משותף הכולל קבצים, הערות ומידע נלווה.
-
מערכת B2B ללקוחות החברה – פתיחת קריאות, מעקב ובקרה אונליין.
-
מסך בקרה ראשי למעקב בזמן אמת אחר קריאות שירות, עם יכולות סינון מתקדמות.