top of page

 

מערכת לניהול טכנאי שטח – לומדת, מייעצת וחוסכת
עלות מתן שירותי שטח היא גבוהה ויקרה לארגון, וכתוצאה מכך גם יקרה ללקוחות הקצה. מערכת לניהול טכנאי שטח, המסונכרנת בזמן אמת עם מוקד החברה, מאפשרת יעילות אולטימטיבית בתהליכי עבודת הטכנאי. למאמר המלא​

 

מערכת ניהול מכירות מג'יקנט מליד- להזמנה
תהליכי מכירה יכולים להיות שונים בין לקוחות ואם אינם מנוהלים נכון יכולים להוביל את תהליך המכירה לכיוונים לא רצויים. הצלחת הארגון, בשיווק ובמכירות, תלויה בראש ובראשונה בשיטות עבודה מוגדרות, ניהול התהליך ובקרה. למאמר המלא​

 

מערכת שיווק וניהול קמפיינים מג'יקנט
יצירת "לידים" חדשים לאנשי המכירות וניהול קמפיינים הינו תהליך מאתגר. הצלחת הארגון בשיווק וניהול קמפיינים עם יכולת יצירת לידים חדשים, דורש ניהול תהליכי שיווק נכונים וממוקדים, עם יכולת לקבל משוב ומיידע רלוונטי מהשוק. למאמר המלא

 

מערכת לניהול קריאות שרות
מערכת מג'יקנט , לניהול טכנאי שטח וקריאות שירות הינה תוכנה חדשנית ומתקדמת המאפשרת למערך השירות בחברה  ניהול יעיל ואפקטיבי של קריאות השירות המופנות לטיפול במעבדה או לטכנאי השטח. למאמר המלא

 

מערכת מסופונים לסוכני מכירות 
כיום, עולם מכירות השטח אינו מה שהיה בזמנו, כשסוכן מכירות הסתובב עם קטלוגים כבדים, פנקסי הזמנות ידניים, פתקים וכו'. האופן שבו עבדו בעבר אינו נותן מענה לעסקים שהשכילו זה מכבר להבין כי האפשרויות העומדות בפניהם כיום מאפשרות להם לעבוד באופן יעיל משמעותית ממה שהורגלו. למאמר המלא​

 

מג'יקנט - ניהול חוזי שרות ו-Service-level agreement
מערכת ניהול השירות של המג'יקנט מספקת את כל הכלים הדרושים לניהול מערך השירות. בין האפשרויות שמציעה המערכת, למעבדות ומערכי שירות טכני, כלול במערכת כלי להגדרת חוזי שירות ו-SLA מול הלקוחות. למאמר המלא​

 

אפליקציה לניהול טכנאים וקריאות שירות
חברת מג'יקנט מציעה אפליקציית WEB חדשנית ומתקדמת לניהול קריאות שירות האפליקציה המאפשרת ניהול יעיל ואפקטיבי של קריאות שירות בממשק WEB ונגיש מכל מכשיר ומכל מקום. למאמר המלא​

 

החינם הזה עולה לנו ביוקר...
איך במקום לנהל, ההרגלים שלנו מנהלים אותנו כל עסק, חברה או ארגון, המחזיקים מערך שירות או מכירות, באמצעות טכנאי שטח או סוכני מכירות שטח, נתקל בסוגיית ניהול מיטבי אופטימלי ויעיל של השטח. למאמר המלא​

 

גם, ובעיקר, בזמנים מאתגרים- חשוב לעבוד נכון!
בימים לא פשוטים אלו, חברות שעובדות צריכות לקחת בחשבון את בריאות עובדיהן ולקוחותיהן. להקפיד על ההנחיות ולצמצם מגע ככל הניתן. למאמר המלא​

 

B2B OR NOT TO BE
בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים עכשיו, כשסגר רודף סגר, וכשלא תמיד יש נגישות להיות זמין ללקוח פיזית, הלקוחות לא יכולים למצוא אותנו, ולפיכך, אנו מפספסים את הקשר עמם- קשר שיש לו חשיבות מכרעת דווקא בתקופות קשות יותר. למאמר המלא
bottom of page