תוכנה לניהול בדק בית ושינויי דיירים

חברות בניה – המאמר הזה בשבילכם!

איך להישאר בתמונה תוך כדי תהליך הבניה ולאחריו

בתחום הבדק ושינויי הדיירים כבר כולם יודעים: בכדי לתת שירות יעיל, מוצלח, איכותי וטוב, חייבים לעבוד מסודר!

 

תחום הבדק ושינויי הדיירים בחברות בניה רבות מאופיין בעבודה עם הרבה ניירת, טפסים, הודעות ווטסאפ, תיוקים, סריקות, גיליונות אקסל, מיילים וכו'... לרוב אין כל קשר בין אמצעי אחד עם השני (מייל לא "מדבר" עם טופס, ווטסאפ לא "מתכתב" עם אקסל וכו'). 
המשמעות? כפילויות – כל קריאת שירות נרשמת גם בווטסאפ, גם במייל, גם ממולאת ידנית ע"י איש השירות בשטח, גם נסרקת, גם מתויקת וכו'. 
מה שהופך את יכולת איתור המידע למסובכת ומצריך עבודת איסוף מידע אינטנסיבי, כך גם קבלת תמונת מצב לגבי פעילות במהלך תקופה לפרויקט, דייר, איש שטח, סוג קריאה וכו'. 

האתגר שנוצר כאן הוא סנכרון בין האמצעים השונים.

 

מערכת מג'יקנט באה לתת מענה ל"בלגן".
המערכת מאפשרת לחברות בניה ניהול יעיל, פשוט ונוח של כל תחום הבדק והשירות – החל מקבלת הקריאה, ניתובה לאיש השטח הרלוונטי, הטיפול בה על ידו, כולל דיווח זמנים, חלקי חילוף / חומרים, צירוף קבצים, החתמת דייר וכו', ועד סגירתה והפקת כל דו"ח רלוונטי אודות הפעילות שנעשתה.

המערכת, הנמצאת בשימוש חברות בניה כיום, מאפשרת עבודה מכל מקום (משרד + שטח), מכל מכשיר, בזמן אמת וללא צורך בתלות במערכות אחרות או בהתקנות כאלה ואחרות.

אם גם אתם רוצים לעשות קצת סדר, נשמח לעזור!