top of page

B2B OR NOT TO BE...

בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים עכשיו, כשסגר רודף סגר, וכשלא תמיד יש נגישות להיות זמין ללקוח פיזית, הלקוחות לא יכולים למצוא אותנו, ולפיכך, אנו מפספסים את הקשר עמם- קשר שיש לו חשיבות מכרעת דווקא בתקופות קשות יותר.
 
יותר ויותר חברות השכילו להבין כי אחד האמצעים לשמור על קשר- הן בשיגרה, וביתר שאת בתקופה הזו, הוא קיום נוכחות אינטרנטית. כאן המקום להבהיר שלא מדובר באתר תדמיתי או אינפורמטיבי גרידא, שמן הסתם לרוב החברות כבר יש, שמספק מענה ראשוני למידע אודות העסק; הכוונה היא לכלי משמעותי בהרבה- מערכת B2B
 
מערכת B2B הינה תוכנה המאפשרת גישה מכל מקום ובזמן אמת מכל מכשיר (מחשב, טאבלט, טלפון) לקהל הלקוחות של החברה, ומאפשר גישה לשני עולמות תוכן: מידע ופעולה.
עולם המידע מאפשר ללקוח להיחשף לכרטסת הנהלת החשבונות של החברה מולו, כולל היתרה הפתוחה, וכן למסמכים שהופקו מולו בעבר (הזמנות, תעודות משלוח, חשבוניות וכו')
עולם הפעולה מאפשר ללקוח לבצע הזמנה של סחורה, בהתאם למחירון הלקוח, כפי שהוא מוגדר במערכת הERP של הארגון.
 

 

מערכת B2B כוללת מימשק למערכת הERP בארגון (מערכות חשבשבת, פריוריטי או סאפ), ומאפשרת לשקף את המידע העדכני, הנכון והמדוייק ביותר עבור הלקוח.
 
הלקוח יכול לראות, לשיקול הדעת של מנהל המערכת, את המחיר של המוצר (נמשך ממחירון הלקוח בERP), יתרות המלאי של המוצר (ניתן להציג במספר רמות- עם או בלי התייחסות למלאי), תמונת הפריט וכו'
 

 

היתרונות בעבודה מול B2B הינם רבים ומגוונים. ביניהם ניתן למנות:
 
  • זמינות 24/7 של החברה ללקוח, כולל האפשרות לבצע הזמנה גם מעבר לשעות העבודה
  • זמינות גם במצבי סגר, כולל סגר מחמיר
  • זמינות המידע ללקוח- מבחינת כרטסת, יתרה, מסמכים קודמים, מלאים, מחירונים וכו'
  • אפשרות עבודה מכל פלטפורמה (מחשב / טאבלט / סמארטפון)
  • ללא צורך בהתקנות  / הורדות אפליקציות וכו'
  • כל שינוי שמתבצע במערכת הERP בחברה- בא לידי ביטוי מיידית במערכת הB2B, ללא צורך בעדכון יזום כלשהו
  • הממשק למערכות הERP אינו מצריך רכישה כלשהי מעבר לקיים היום במערכת הERP (בכפוף לבדיקה)
bottom of page