-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
מערכת מסופונים לאנשי מכירות שטח
נגישות מלאה לנתוני הלקוח
-
היסטוריית רכישות ושירותים.
-
כרטסת לקוח, יתרות ותנאי תשלום.
-
מסמכים קודמים, אנשי קשר, כתובות וטלפונים.
מידע עדכני על מוצרים
-
מחירים ומבצעים.
-
מלאים בזמן אמת (כולל מלאי בהתחייבות).
-
קטלוג מוצרים עם תמונות (יותר מתמונה אחת לכל פריט).
הפקת מסמכים מכל מקום
באמצעות האפליקציה ניתן להפיק הצעת מחיר, הזמנה, תעודת משלוח, החזרה, חשבונית מס או חשבונית זיכוי – והכול משודר אוטומטית למערכת ה-ERP של החברה (SAP / חשבשבת).
ניתן לשגר את המסמך ישירות ל-ERP או לשמור להמשך טיפול. במשרד האחורי ניתן לנהל ולעבד את ההזמנות שהתקבלו.
יתרון טכנולוגי
המערכת פועלת על כל סוגי הסמארטפונים ואינה מחייבת רכישת רישוי נוסף מה-ERP הקיים.
כלים ויכולות במערכת קידום המכירות
-
ניהול ומעקב אחר הצעות מחיר, הזמנות וחשבוניות.
-
איתור מלאי בזמן אמת מול מערכות הארגון.
-
המרת הצעת מחיר להזמנה ישירות במערכת ה-ERP.
-
מערכת הרשאות מתקדמת לניהול משתמשים.
-
הגדרת יעדים אישיים לסוכני המכירות על ידי ההנהלה.
-
שליטה ובקרה מלאה של הדרג הניהולי על פעילות הסוכנים.
-
דוחות מכירות מתקדמים המציגים יעדים מול ביצועים.
-
חיבור ישיר למידע הארגוני: הזמנות, מלאי, גיול חובות.
-
גישה למידע חשבונאי עדכני אודות הלקוח.
-
ניהול יומן ביקורים ופגישות בשטח.
-
התראות ותזכורות אוטומטיות לתהליכים מול הלקוח.
-
קטלוג מוצרים מלא עם מחירוני לקוח מותאמים.

:קראו עוד
אפליקציית המכירות של מג'יקנט מעניקה לסוכני המכירות בשטח גישה מלאה, ישירות מהטלפון הנייד, לכל המידע הדרוש לביצוע עבודתם בצורה מקצועית, מהירה ויעילה.
ליצירת קשר



.png)