-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
אפליקציה לניהול טכנאים וקריאות שירות
חברת מג'יקנט מציעה אפליקציית WEB חדשנית ומתקדמת לניהול קריאות שירות
האפליקציה המאפשרת ניהול יעיל ואפקטיבי של קריאות שירות בממשק WEB ונגיש מכל מכשיר ומכל מקום.
האפליקציה לניהול קריאות שירות משמשת כמודול במערכת Magicnet לניהול ארגוני ומסופקת כחלק מהמערכת או כמודול נפרד בהתאם לדרישות וצרכי החברה.
האפליקציה , מלבד יכולתה לספק את כל הכלים הנדרשים לניהול מערכת קריאות שירות וטכנאי שטח
היא בעלת יכולת סינכרון למערכות ה-ERP בחברה כגון חשבשבת, סאפ, ופריוריטי ומספקת לטכנאי השטח ולמנהל מידע בזמן אמת
ממערכות אלה על הלקוחות ועל המכשירים.
למערכת מודול B2B המותקן אצל הלקוח המאפשר ביצוע פעולות כגון, פתיחת קריאות שירות, צפייה בסטטוס הקריאה, ביצוע הזמנה או צפייה בנתונים שהחברה מעוניינת להציג בפני לקוחותיה על בסיס הרשאות .
כלים נוספים המאפשרים ייעול עבודת מערך השירות באפליקציית WEB לניהול קריאות שירות
* לניהול, מעקב וצפייה בכל פרטי קריאות השירות.
*ניהול ומעקב אחר חוזה שירות, SLA ותעודות אחריות.
* היסטוריית קריאות ללקוח ולמכשיר
*דיווח בזמן אמת על מיקום טכנאים ושלבי התקדמות הטיפול
*ניהול יומן וסידור עבודה והקצאת טכנאים לטיפול בתקלות ,ע"י מנהל \סדרן בזמן אמת
* כלים ללקוח לפתיחה ומעקב אחר סטטוס קריאה
*חיוויים והתראות SMS ללקוחות
* אפשרות של החתמה דיגיטלית של הלקוחות על למסמכים, שונים ואישורי ביצוע .
*ניהול ומעקב בזמן אמת של בנק השעות של הלקוחות
* ניהול רשימות מצאי ,לוודא שיש לטכנאי את כל החלפים הרלוונטים לכל קריאת שירות.
* ניהול זמן יעיל של קריאות השירותויכולת לשיבוץ טכנאים בלו''ז לפי מיקום וחלוקת אזורים ארצית.
* מערכת דוחו"ת מתקדמת ,הפקת דוחו"ת סיכום ופילוח נתונים למנהל ודוחו"ת מעקב על עבודת הטכנאים לעמידה ביעדים ושיפור ביצועים
* קישור לנתונים במעבדת השירות והצגה של קריאות שירות בסטאטוסים המתאימים לאנשי המעבדה
* ניהול תיקי לקוח ושמירת קבצים כגון מסמכים וצילומים לשיתוף מידע בין אנשי מערך השירות טכנאי שטח ומעבדה כולל הערות\תזכורות לגבי כל לקוח .
* האפליקציה מאפשרת הצגת נתונים על גבי מסך מנהל ראשי אונליין בזמן אמת את קריאות השירות - ברמה של טכנאי משויך, סטאטוס הקריאה ועוד . ומאפשרת שיבוץ נכון ויעיל לקריאות חדשות בהתאם לנתוני השטח המוצגים.
*האפליקצייה מותאמת למסכי סמארטפון , טאבלט ולמסכי מחשב ומציגה נתונים מותאמים למכשיר ,כולל לחצני דיווח, והפעלה מה שמקל על הטכנאי בשטח מייעל את הניהול. וניתן לתפעול מכל מקום ומכל מכשיר
נראות אפליקציית WEB לניהול השירות הטכני בסמארטפון
להלן תצלומי מסך של האפליקציה ה-WEB-ית של טכנאי שרות:
-
כניסה למערכת – מסך Login.
-
הקריאות שלי – במסך זה מרוכזות הקריאות המשוייכות לטכנאי לאותו יום.
-
כניסה לקריאה – מסך המפרט את פרטי הקריאה, בו ניתן לעדכן תחילת נסיעה, תחילת עבודה וסיום עבודה.
-
החתמת לקוח – מסך בו ניתן להחתים את הלקוח על אישור העבודה.
-
צ'ק ליסט דינאמי – מסך המאפשר מילוי של צ'ק ליסט מהיר לקריאה.
-
חלפים – מסך בו ניתן להוסיף חלפים לקריאה. חלפים אלו יצורפו לדוח הקריאה ולחיוב הלקוח.
-
שעות עבודה – מסך בו הטכנאי יכול לעדכן את שעות העבודה על הקריאה.
-
העלאת קבצים – מסך בו ניתן לצרף קבצים לקריאה (כגון: תמונות או מסמכים).
כניסה לקריאה
הקריאות שלי
LOGIN כניסה למערכת- מסך
חלפים
צ'ק ליסט דינמי
החתמת לקוח
העלאת קבצים
שעות עבודה
ניהול ועידכון קריאת השירות באפליקציית WEB דרך הסמארטפון או טאבלט
עידכון מהלך הטיפול בקריאה ע"י הטכנאים בשטח נעשה באמצעות אפליקציית WEB המוצגת בסמארטפון או טאבלט ומאפשרת העברת מידע בזמן אמת למנהל ומספקת תמונת מצב עדכנית. בצורה זו, המנהל יכול להמשך ולתכנן את הטיפול בקריאות שירות השונות ולנהל את לוח השיבוצים של הטכנאים לטיפול בקריאות שירות חדשות כמו גם סגירה מהירה ויעילה של כל אחת מהקריאות שירות שבטיפול.
באפליקציית WEB לניהול קריאות שירות, כל תהליכי העבודה מתועדים וכוללים צילומים רלוונטיים. בצורה זו נוצר מרכז ידע עם אפשרות לבדיקת פתרונות של תקלות דומות וחלוקת ידע עם כלל הטכנאים.
תוצאות תהליכי העבודה של טכנאי שטח, המסונכרנים עם המנהלים והמומחים במטה החברה, מאפשרים חיסכון רב בזמן, ומגדילים משמעותית את היכולת לפתור מספר רב של תקלות בכל יום נתון.
התהליך משדר מומחיות ואמינות כלפי הלקוח והתוצאה היא - הגדלת מתן השירותים של החברה.
נותן השירות במודל עבודה המסונכרן עם המטה, נתפס בעיני מקבל השירות כ-"יועץ מהימן", שאפשר לבטוח בו ובחוות דעתו.
פועל יוצא של תפיסת נותן השירות כ"יועץ מהימן", מגדילה את כמות הלקוחות החדשים ומוסיפה הכנסות חדשות לחברה.
עדכון הקריאה מהשטח מתבצע באפליקציה המותקנת בטלפון הנייד של הטכנאי.
טכנאי שטח בכל ארגון, נדרשים לעבודה מקצועית , יעילה ומהירה - אפליקציית WEB לניהול טכנאי שטח של מג'יקנט, מבית אדוויס, מספקת את כלל היתרונות הללו. משתמשי אפליקציית WEB לניהול קריאות שירות נהנים מתהליכי עבודה מובנים, פשוטים ונכונים, המבוססים על ניסיון רב במתן שירותי שטח ע"י טכנאי חברת אדוויס עצמה.