לניהול קריאות שירות WEB אפליקציית 

חברת מג'יקנט מציעה אפליקציית WEB חדשנית ומתקדמת לניהול קריאות שירות 

זו אפליקציה המאפשרת ניהול יעיל ואפקטיבי של קריאות שירות בממשק WEB ונגיש מכל מכשיר ומכל מקום.

אפליקציית WEB לניהול קריאות שירות משמשת כמודול המסונכרן לקריאות שירות שמובנית במערכות ה-ERP לשאר המערכות

השונות או כמודול עצמאי נפרד.

למערכת מודול B2B שאפשר דרכה לבצע פתיחת קריאות שירות, צפייה בסטטוס הקריאה, ביצוע הזמנה או צפייה בנתונים

שהחברה מעוניינת להציג בפני לקוחותיה וכל זה על בסיס הרשאות .

באפליקציית WEB לניהול קריאות שירות יש כמה כלים חשובים שיכולים לייעל ולאפשר לחברות להיות אפקטיביים באמת.

לאפליקציית WEB יש יכולת לניהול, מעקב וצפייה בכל פרטי קריאות השירות. בנוסף לניהול ומעקב אחר חוזה שירות, SLA ותעודות אחריות.

כעובדי החברה ניתן לצפות בהיסטוריית קריאות ללקוח ואפליקציית WEB לקריאות שירות מתעדכנת על ידי הטכנאי מהשטח .

את היסטוריית הקריאות שירות רואים באפליקציית WEB על פי מספר סידורי .​

במערכת B2B, יש אפשרות שלקוחות החברה יפתחו ויעקבו אחרי סטטוס קריאות שירות באפליקציית WEB.

יש אפשרות לחיוויים והתראות של SMS ללקוחות וגם כן אפשרות של החתמה דיגיטלית למסמכים שונים בכל זמן נתון.

לאפליקציית WEB יש אפשרות לנהל את בנק השעות של הלקוחות ולוודא שיש לטכנאי את כל החלפים הרלוונטים לכל קריאת שירות.

בזמן הקריאות שירות, לאפליקציית WEB יש יכולת לניהול זמן של הקריאות שירות ולדעת לשבץ טכנאים בלו''ז לפי חלוקת אזורים ארצית.

יש כמה דוחות מתקדמים שאפליקציית WEB מפיקה עבור המנהלים למעקב ודיווח: דוח יעילות עבודה לטכנאי ועוד דוחות נוספים. 

בנוסף הצגה של הקריאות שירות בסטאטוסים המתאימים לאנשי המעבדה ולקיחת תיקי לקוח לשיתוף מידע הכולל קבצים והערות

קבועות אודות הלקוח.

האפליקציית WEB נותנת לראות במסך ראשי אונליין את קריאות השירות - ברמה של טכנאי מיושך, סטאטוס ועוד'...

האפליקצייה מתאימה גם למסכי סמארטפון וגם למסכי טאבלט מה שמייעל את הניהול וניתן לתפעל מכל מקום.

נראות אפליקציית WEB לניהול השירות הטכני בסמארטפון

להלן תצלומי מסך של האפליקציה ה-WEB-ית של טכנאי שרות:

  1. כניסה למערכת – מסך Login.

  2. הקריאות שלי – במסך זה מרוכזות הקריאות המשוייכות לטכנאי לאותו יום.

  3. כניסה לקריאה – מסך המפרט את פרטי הקריאה, בו ניתן לעדכן תחילת נסיעה, תחילת עבודה וסיום עבודה.

  4. החתמת לקוח – מסך בו ניתן להחתים את הלקוח על אישור העבודה.

  5. צ'ק ליסט דינאמי – מסך המאפשר מילוי של צ'ק ליסט מהיר לקריאה.

  6. חלפים – מסך בו ניתן להוסיף חלפים לקריאה. חלפים אלו יצורפו לדוח הקריאה ולחיוב הלקוח.

  7. שעות עבודה – מסך בו הטכנאי יכול לעדכן את שעות העבודה על הקריאה.

  8. העלאת קבצים – מסך בו ניתן לצרף קבצים לקריאה (כגון: תמונות או מסמכים).

כניסה לקריאה

חלפים

הקריאות שלי

צ'ק ליסט דינמי

העלאת קבצים

LOGIN כניסה למערכת- מסך 

החתמת לקוח

שעות עבודה

ניהול ועידכון קריאת השירות באפליקציית WEB דרך הסמארטפון או טאבלט 

עידכון מהלך הטיפול בקריאה ע"י הטכנאים בשטח נעשה באמצעות אפליקציית WEB המוצגת בסמארטפון או טאבלט ומאפשרת העברת מידע בזמן אמת למנהל ומספקת תמונת מצב עדכנית. בצורה זו, המנהל יכול להמשך ולתכנן את הטיפול בקריאות שירות השונות ולנהל את לוח השיבוצים של הטכנאים לטיפול בקריאות שירות חדשות כמו גם סגירה מהירה ויעילה של כל אחת מהקריאות שירות שבטיפול.

באפליקציית WEB לניהול קריאות שירות, כל תהליכי העבודה מתועדים וכוללים צילומים רלוונטיים. בצורה זו נוצר מרכז ידע עם אפשרות לבדיקת פתרונות של תקלות דומות וחלוקת ידע עם כלל הטכנאים.

תוצאות תהליכי העבודה של טכנאי שטח, המסונכרנים עם המנהלים והמומחים במטה החברה, מאפשרים חיסכון רב בזמן, ומגדילים משמעותית את היכולת לפתור מספר רב של תקלות בכל יום נתון.

התהליך משדר מומחיות ואמינות כלפי הלקוח והתוצאה היא - הגדלת מתן השירותים של החברה.

נותן השירות במודל עבודה המסונכרן עם המטה, נתפס בעיני מקבל השירות  כ-"יועץ מהימן", שאפשר לבטוח בו ובחוות דעתו.

פועל יוצא של תפיסת נותן השירות כ"יועץ מהימן", מגדילה את כמות הלקוחות החדשים ומוסיפה הכנסות חדשות לחברה.

עדכון הקריאה מהשטח מתבצע באפליקציה המותקנת בטלפון הנייד של הטכנאי.

טכנאי שטח בכל ארגון, נדרשים לעבודה מקצועית , יעילה ומהירה - אפליקציית WEB לניהול טכנאי שטח של מג'יקנט, מבית אדוויס, מספקת את כלל היתרונות הללו. משתמשי אפליקציית WEB לניהול קריאות שירות נהנים מתהליכי עבודה מובנים, פשוטים ונכונים, המבוססים על ניסיון רב במתן שירותי שטח ע"י טכנאי חברת אדוויס עצמה.