top of page

לקוחות ממליצים

unnamed.jpg

שלום גל
 

אני רוצה ליידע אותך שאנו קצת מעל חודש מיום ההטמעת המערכת.
 

ללא ספק הטמעת מערכת מידע כלשהי בחברה הוא תהליך יחסית מורכב ומאתגר, אך עם התמיכה הגדולה של מזל והפתרונות שהמערכת מספקת ללא ספק מדובר בתהליך פשוט בהרבה יותר ואפילו מהנה ביחס להטמעות אחרות (-:
 

המערכת מספקת למחלקת השירות של GROHE יכולת להיות יעילה יותר עם תקשורת מצוינת בין הממשקים , ויכולת להיות קרובה הרבה יותר ללקוח ולצרכים שלו ,מה שבהחלט מגביר  את הערך הנתפס של השירות , וזה בדיוק מה שהארגון היה צריך.

Shaul Grunstadt
Service Manager, Israel
GROHE ISRAEL

יולי

2021

image001.jpg

הנדון: המלצה על תוכנת השירות מג'יקנט

בחודש דצמבר 2019 התחלנו לעבוד עם תוכנת השירות של אדוויס, מג'יקנט, הטמעת התוכנה הייתה קלה באופן יחסי מאחר והשימוש בתוכנה מאוד קל, ברור ופשוט. 

הזנו במערכת את כל הלקוחות שלנו בצורה קלה ומיידית , בנוסף עדכנו לקוחות הנמצאים בחוזה שירות ולקוחות הנמצאים בבנק שעות כך שיש לנו אפשרות לעקוב אחר לקוחות שצריכים לחדש חוזה שרות, לקוחות שאינם בחוזה שירות מעדכנים באופן מיידי בזמן פתיחת הקריאה שהקריאה בתשלום ולקוחות שקיימות עבורם הנחיות מיוחדות בפתיחת הקריאה מעודכן גם כן ומתזכר בכל פעם שמעוניינים בפתיחת הקריאה.  

במהלך כל התקופה ועד היום, זכינו לתמיכה ועזרה בכל שאלה או בעיה שבה נתקלנו במענה מיידי. 

בנוסף בכל פעם שעלה צורך כלשהו של התאמת המערכת ושינוי קיבלנו מענה ונעשו שינויים במידה והדבר אכן התאפשר.

גיורא קדוש

מנהל שירות - מחשבת חומרה בע"מ

אפריל 2020

bottom of page