-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
לקוחות ממליצים
שלום גל
אני רוצה ליידע אותך שאנו קצת מעל חודש מיום ההטמעת המערכת.
ללא ספק הטמעת מערכת מידע כלשהי בחברה הוא תהליך יחסית מורכב ומאתגר, אך עם התמיכה הגדולה של מזל והפתרונות שהמערכת מספקת ללא ספק מדובר בתהליך פשוט בהרבה יותר ואפילו מהנה ביחס להטמעות אחרות (-:
המערכת מספקת למחלקת השירות של GROHE יכולת להיות יעילה יותר עם תקשורת מצוינת בין הממשקים , ויכולת להיות קרובה הרבה יותר ללקוח ולצרכים שלו ,מה שבהחלט מגביר את הערך הנתפס של השירות , וזה בדיוק מה שהארגון היה צריך.
Shaul Grunstadt
Service Manager, Israel
GROHE ISRAEL
יולי
2021
הנדון: המלצה על תוכנת השירות מג'יקנט
בחודש דצמבר 2019 התחלנו לעבוד עם תוכנת השירות של אדוויס, מג'יקנט, הטמעת התוכנה הייתה קלה באופן יחסי מאחר והשימוש בתוכנה מאוד קל, ברור ופשוט.
הזנו במערכת את כל הלקוחות שלנו בצורה קלה ומיידית , בנוסף עדכנו לקוחות הנמצאים בחוזה שירות ולקוחות הנמצאים בבנק שעות כך שיש לנו אפשרות לעקוב אחר לקוחות שצריכים לחדש חוזה שרות, לקוחות שאינם בחוזה שירות מעדכנים באופן מיידי בזמן פתיחת הקריאה שהקריאה בתשלום ולקוחות שקיימות עבורם הנחיות מיוחדות בפתיחת הקריאה מעודכן גם כן ומתזכר בכל פעם שמעוניינים בפתיחת הקריאה.
במהלך כל התקופה ועד היום, זכינו לתמיכה ועזרה בכל שאלה או בעיה שבה נתקלנו במענה מיידי.
בנוסף בכל פעם שעלה צורך כלשהו של התאמת המערכת ושינוי קיבלנו מענה ונעשו שינויים במידה והדבר אכן התאפשר.
גיורא קדוש
מנהל שירות - מחשבת חומרה בע"מ
אפריל 2020