מערכת לניהול טכנאי שטח – לומדת, מייעצת וחוסכת

עלות מתן שירותי שטח היא גבוהה ויקרה לארגון, וכתוצאה מכך גם יקרה ללקוחות הקצה. מערכת לניהול טכנאי שטח, המסונכרנת בזמן אמת עם מוקד החברה, מאפשרת יעילות אולטימטיבית בתהליכי עבודת הטכנאי.

העברת מידע בזמן אמת, לגבי הטיפול בקריאה, עובר במקרה הצורך בזמן אמת למומחים הרלוונטיים בחברת האם, שיכולים באופן מידי לכוון את הטכנאי ולהדריך אותו לפי הצורך. מצב זה מאפשר פתרון תקלות בזמן קצר, בצורה אפקטיבית ויעילה.

בנוסף, טכנאי השירות בשטח, יכול לבקש עזרה מטכנאי מומחה ספציפי בזמן אמת ואף לבקש את הגעתו לאתר התקלה.

המערכת לניהול טכנאי שטח מייעלת את תהליכי השירות, מאפשרת לחברת השירותים להגדיל משמעותית את כמות הטיפולים בקריאות היומית, ובכך תורמת משמעותית להכנסות החברה ורווחיותה.

מערכת לניהול טכנאי שטח - מג'יקנט, מתמקדת ומסנכרנת בין 3 מוקדים:

 1. המשרד.

2. טכנאי השטח.

3. לקוח קצה.                                          

להלן "תיאור מצב" הנותן תמונה לגבי 3 המוקדים:

פתיחת קריאת שירות  חדשה במוקד

פתיחת קריאת שירות פרטנית ומדוייקת מאפשרת איסוף ותיעוד נתונים מירביים, בכדי למקד את הקריאה לבעיה בצורה אפקטיבית ומושכלת.

שיוך קריאת השירות לקריאות קודמות של הלקוח והיסטוריית המכשיר:

בנוסף, למערכת ניהול טכנאי שטח קיים מנגנון חיפוש מתקדם. מנגנון חיפוש זה מאפשר איתור של קריאות דומות אשר מציגות את האמצעים שנלקחו בעבר לפתור בעיה דומה. עובדה זו מקצרת את תהליך פתרון הבעיה ומורידה את העלות הפנימית של החברה לפתרון התקלה.

אפליקצייה לניהול השירות הטכני בסמארטפון

ניהול ועידכון קריאת השירות באפליקציה הסלולארית 

עידכון מהלך הטיפול בקריאה ע"י הטכנאים בשטח באמצעות האפליקצייה הסלולארית, מאפשרת העברת מידע בזמן אמת למנהל ומספקת תמונת מצב עדכנית. בצורה זו, המנהל יכול להמשך ולתכנן את הטיפול בקריאות השונות ולנהל את לוח השיבוצים של הטכנאים לטיפול בקריאות חדשות כמו גם סגירה מהירה ויעילה של כל אחת מהקריאות שבטיפול.

במערכת ניהול טכנאי שטח, כל תהליכי העבודה מתועדים וכוללים צילומים רלוונטיים. בצורה זו נוצר מרכז ידע עם אפשרות לבדיקת פתרונות של תקלות דומות וחלוקת ידע עם כלל הטכנאים.

תוצאות תהליכי העבודה של טכנאי שטח, המסונכרנים עם המנהלים והמומחים במטה החברה, מאפשרים חיסכון רב בזמן, ומגדילים משמעותית את היכולת לפתור מספר רב של תקלות בכל יום נתון.

התהליך משדר מומחיות ואמינות כלפי הלקוח והתוצאה היא - הגדלת מתן השירותים של החברה.

נותן השירות במודל עבודה המסונכרן עם המטה, נתפס בעיני מקבל השירות  כ-"יועץ מהימן", שאפשר לבטוח בו ובחוות דעתו.

פועל יוצא של תפיסת נותן השירות כ"יועץ מהימן", מגדילה את כמות הלקוחות החדשים ומוסיפה הכנסות חדשות לחברה.

עדכון הקריאה מהשטח מתבצע באפליקציה המותקנת בטלפון הנייד של הטכנאי.

טכנאי שטח בכל ארגון, נדרשים לעבודה מקצועית , יעילה ומהירה - מערכת ניהול טכנאי שטח של מג'יקנט, מבית אדוויס, מספקת את כלל היתרונות הללו. משתמשי המערכת נהנים מתהליכי עבודה מובנים, פשוטים ונכונים, המבוססים על ניסיון רב במתן שירותי שטח ע"י טכנאי חברת אדוויס עצמה.

מערכת ניהול טכנאי שטח - בראיית לקוח קצה 

אפליקציית ה- B2B  של מג'יקנט מאפשרת ללקוחות קצה, לפתוח  קריאות  בזמן אמת, לעקוב אחר סטאטוס קריאת השירות, לראות את היסטורית הקריאות שלהם ועוד. יכולת זו, מורידה מהעומס הטלפוני בפתיחת קריאות ובדיווח טלפוני , ומאפשרת ללקוח לתאר ולתעד את הבעיה בעצמו. האפליקציה נגישה באמצעות לינק אינטרנטי.  

מערכת ניהול טכנאי שטח פותחה במשך כ-7 שנים ע"י מחלקת התוכנה של אדוויס – אדוויסטק.

המערכת פועלת באופן יעיל ומעשי, כחלק מהתהליכים הקריטיים של מגוון חברות בהן קיים מערך שרות טכנאי שטח בכל גודל.

היתרונות המרכזיים של התוכנה לניהול טכנאים מבית אדוויסטק הם:

  • מתן פתרון לשרות בזמן אמת, תוך כדי סנכרון קבוע עם בסיס הנתונים בחברה.

  • מתן מענה לכל שרשרת הטיפול, מרגע קבלת קריאת השרות, תיעוד הקריאה ועד פתרון התקלה.

  • כל תהליכי העבודה כוללים אפשרות לצרף צילומים ומסמכים רלבנטיים המתועדים בכרטיס הלקוח באופן אוטומטי.

  • התייעלות מערך השרות  - הגדלת הספק טכנאי החוץ, תיעוד מדויק של כל תהליך השרות וחסכון גדול בזמן ובכוח אדם.

  • ניהול חוזי השירות, מעקב מדויק אחר שעות עבודה והפקת דוחו"ת מדוייקים ומפורטים ללקוח.

  • המערכת מופעלת ומשופרת באדוויס – חברה עם גב ועם ותק רב בתחום שירות טכנאי שטח.

שאלות ותשובות

 1. שאלה –  האם נדרשת התקנה מקומית של במערכת?

    תשובה – ניתן להשתמש במערכת כשירות תוכנה בענן, SaaS או בהתקנה מקומית

2. שאלה –   מה הם שרותי התמיכה?

    תשובה – חברת אדוויס תומכת בלקוחות מג'יקנט עם צוות טכני מיומן הממוקם בכפר סבא

3. שאלה –   מה מודל התמחור של התוכנה?

    תשובה – פתרון הענן מתומחר לפי מספר המשתמשים בעלות חודשית. בהתקנה עם סנכרון ל-ERP

                   מתווספת עלות התקנה חד פעמית.

 

4. שאלה –  למה מערכת לניהול טכנאי שטח של מג'יקנט?

    תשובה – פתרון מערכת לניהול טכנאי שטח מספק את היתרונות הבאים:

  • כחלק מקבוצת אדוויס – המערכת תוכננה מהשטח

  • המערכת מספקת כיסוי מקיף של צרכי הארגון

  • פרקטיות, פשטות וחדשנות

  • גמישות מודולרית/פונקציונלית

  • אפשרויות התאמה לדרישות

  • אינטגרציה מובנת ל–ERP

  • ממשקים למובייל וטאבלטים

  • מודל תמחור גמיש לפי צרכי הארגון

  • תמיכה ושירות מלאים