שרותים

  • פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר.  הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
     

  • מערכת לניהול ידע – המערכת מאפשרת שימור, שיתוף, הנגשה ופיתוח של ידע לקידום יעדי הארגון. ניהול יעיל של המידע מאפשר לעובדים מתן תשובות מדוייקות ומהירות, חוסך זמן יקר בפניות חוזרות ומגדיל את שביעות רצון הלקוחות.
     

  • מערכת לניהול קשרי לקוחות CRM –  המערכת משלבת בין פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים לבין פעולות שימור לקוחות קיימים ופיתוח בסיס הלקוחות של הארגון, תוך בחינת הערך הנוצר לארגון כתוצאה מתהליכים אלו.
     

  • מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
     

  • מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA  ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
     

  • מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
     

  • מערכת לניהול פרוייקטים - המערכת מאפשרת ניהול יעיל ואפקטיבי של משימות / פרויקטים בהיבט הכלל ארגוני.
     

  • מערכת לניהול כנסים וארועים – המערכת מאפשרת רישום, דיוור, מעקב אישורים והפקת מדבקות לכנסים וארועים.
     

  • מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
     

  • מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
     

  • מערכת BI, דוחות ו-Dashboards – המערכת מציעה אפשרות של ניתוח וחקר הנתונים העיסקיים ובנוסף מגוון דוחות מתקדמים, המוצגים על גבי לוחות מכוונים, המנתחים את הפעילות הארגונית לפי פרמטרים נבחרים, כגון: אנשי מכירות, מוצר, תקופה, לקוח, גבייה וכו'.
     

  • מערכת לתכנון מסלול הפצה ו-POD – כלי תומך החלטה המכיל מערכת מתקדמת לניהול מערך ההפצה ולתכנון אופטימלי של מסלולי הפצה יומיים. הכלי תורם לריווחיות הארגון, מייעל את מערך ההפצה ומשפר את חווית הלקוח.
     

  • מערכת שילוחים – מערכת המתממשקת לחברות השילוח השונות, כגון: Fedex, UPS ועוד. בעזרתה המשתמש יכול לבחור חברת שילוח ולהזרים, באופן אוטומטי, את פרטי המשלוח, ישירות מתוך תעודת המשלוח או החשבונית, לחברת השילוח.
     

  • לוגיסטיקה – מערכת המתממשקת לתוכנת ה-ERP של הארגון ותומכת בניהול שרשרת אספקה, מלאי ורצפת המחסן.