מערכת לניהול קריאות שרות

מערכת קריאות שירות הינה מערכת חדשנית ומתקדמת המאפשרת ניהול יעיל

.נגיש מכל מקום ומכל מכשיר WEB ואפקטיבי של קריאות שירות בממשק

המערכת לניהול קריאות שירות יכולה לשמש כמודול עצמאי נפרד או כמודול המסונכרן למערכת השונותERP-קריאות השרות המובנית במערכות ה

:המאפשר גישה, ללקוחות החברה, לביצוע פעולות, כגון, B2B,למערכת מודול נוסף

פתיחת קריאת שירות, צפייה בסטטוס הקריאה, ביצוע הזמנה או צפייה בנתונים

.שהחברה מעוניינת להציג בפניהם על בסיס הרשאות

 

:חלק מהכלים שניתן למצוא במערכת קריאות שרות

  • ניהול, מעקב וצפייה בפרטי קריאות השירות
  • ניהול ומעקב אחר חוזה שירות, SLA ותעודות אחריות
  • אפשרות צפייה בהיסטוריית קריאות ללקוח
  • אפליקציית WEB לטכנאי לעדכון קריאות מהשטח
  • היסטוריית קריאות למכשיר על-פי מספר סידורי
  • מערכת B2B, המאפשרת ללקוחות החברה לפתוח ולעקוב אחר סטטוס קריאות שירות
  • אפשרות של חיוויים והתראות SMS ללקוחות
  • אפשרות החתמה דיגיטלית על מסמכים שונים
  • ניהול בנק שעות של לקוחות
  • חלפים לקריאה
  • ניהול זמן – קריאות שירות
  • שיבוץ טכנאים בלו"ז לפי חלוקת אזורים ארצית
  • הפקת דוחות מתקדמים למנהלים, כגון: דוח יעילות עבודה לטכנאי
  • הצגת קריאות שירות בסטאטוסים המתאימים לאנשי המעבדה
  • תיק לקוח לשיתוף מידע הכולל קבצים והערות קבועות אודות הלקוח
  • מסך ראשי למעקב אונליין אחר הקריאות, בשיוך לטכנאי או סטאטוס מסויים

:קרא עוד