-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
מערכת לניהול ידע
.שיתוף מידע חוסך לך זמן, כוח אדם ומשפר את המכירות
ניהול יעיל של המידע מאפשר לעובדים מתן תשובות מדויקות ומהירות, חוסך זמן יקר של פניות חוזרות ומגדיל את שביעות רצון הלקוחות
:מודול זה מאפשר אחסון וגישה למאגרי המידע הארגוני, לשימוש העובדים, לפי הרשאות
-
אפשרות להצגת הודעות יומיות ועדכניות לעובדי הארגון, כגון: נהלים, ימי הולדת, עובדים מצטיינים.
-
הנגשת תוכנות ארגוניות נוספות מול הפורטל כדף הבית, כגון: מערכת שעון נוכחות.
-
אפשרות ליצירת עמוד "קישורים והורדות", כגון: אפשרות להתחברות מרחוק.
-
מסנג'ר פנים ארגוני – מציג זמינות משתמשים בנוסף לאפשרות לקיום צ'אט.
-
אפשרות עריכת "מדריך למשתמש" – להדרכה מהירה של לקוחות.
-
מערכת לניהול קבצים אישיים ו/או כלליים של החברה.
-
סריקת מסמכים ישירות למאגרי המידע.
-
גלריית תמונות וספר טלפונים.
-
מנוע חיפוש מסמכים.