מערכת לניהול קשרי לקוחות CRM

המערכת לניהול קשרי לקוחות משמשת ככלי מידע העוסק בשירות לקוחות ובהבנה וניתוח של צורכיהם

המערכת לניהול קשרי לקוחות משלבת בין פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים לבין פעולות שימור לקוחות קיימים ופיתוח בסיס הלקוחות של הארגון, תוך בחינת הערך הנוצר לארגון כתוצאה מתהליכים אלו.

 

: CRM התכונות העיקריות של המערכת לניהול קשרי לקוחות 

  • תזמון משימות, תזכורות וניהול יומן.

  • ניהול ושליחת הצעות מחיר באמצעות דוא"ל או SMS.

  • הצבת יעדים ומעקב אחר ביצועי המכירות של עובדי החברה.

  • אפשרות להמרה של הצעת מחיר לטיוטת הזמנה במערכת ה-ERP.

  • מערכת חכמה לניהול לידים, הנקלטים מקמפיינים שונים, ושיבוצם לאנשי המכירות.

  • ניתוחים והפקת דוחות, כגון: יעד מול ביצוע, מעקב מכירות, לקוחות רדומים.

  • דוחות PUSH בתזמון אישי.