-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
מערכת לניהול קשרי לקוחות CRM
המערכת לניהול קשרי לקוחות משמשת ככלי מידע העוסק בשירות לקוחות ובהבנה וניתוח של צורכיהם
המערכת לניהול קשרי לקוחות משלבת בין פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים לבין פעולות שימור לקוחות קיימים ופיתוח בסיס הלקוחות של הארגון, תוך בחינת הערך הנוצר לארגון כתוצאה מתהליכים אלו.
: CRM התכונות העיקריות של המערכת לניהול קשרי לקוחות
-
תזמון משימות, תזכורות וניהול יומן.
-
ניהול ושליחת הצעות מחיר באמצעות דוא"ל או SMS.
-
הצבת יעדים ומעקב אחר ביצועי המכירות של עובדי החברה.
-
אפשרות להמרה של הצעת מחיר לטיוטת הזמנה במערכת ה-ERP.
-
מערכת חכמה לניהול לידים, הנקלטים מקמפיינים שונים, ושיבוצם לאנשי המכירות.
-
ניתוחים והפקת דוחות, כגון: יעד מול ביצוע, מעקב מכירות, לקוחות רדומים.
-
דוחות PUSH בתזמון אישי.