כל חברה שמשווקת מוצרי מדף- כלומר, מוצרים שאינם מורכבים במיוחד עבור הלקוח- יכולה להיעזר בפתרון של מסופוני מג'יקנט. פתרון זה מאפשר לסוכני המכירות לקבל את כל המידע הנחוץ להם לצורך עבודתם (פרטי הלקוח ואנשי הקשר, יתרת החשבון שלו, הכרטסת שלו, המסמכים הקודמים שלו- חשבוניות, הזמנות וכו', מחירון הלקוח, המוצרים שאותם מזמין דרך קבע, ועוד).
המערכת מאפשרת לעבוד עם כל מכשיר שהוא (טלפונים חכמים מכל הסוגים, טאבלטים, מחשבים ניידים וכו'), ולבצע הזמנות באתר הלקוח המשודרות ישירות למערכת הERP במשרד האחורי (מערכות דוגמת חשבשבת, priority או SAP).
המערכת כוללת דוחות אודות ביצועי הסוכנים, כולל דוחות השוואתיים בין הסוכנים לבין עצמם, וכן השוואה רב שנתית, יעד מול ביצוע וכו'.
לפרטים והדגמה, ניתן ליצור קשר עם גל עמית 052-3250607